Dålig bloggare..

Oj oj oj vad jag har varit dålig på att blogga... Måste nog ta å försöka börja igen..
Har haft massa skallebank nu i ca en vecka.. Men gjort asont nu i 2 dagar... Så har bara legat hemma i sängen..
I och med detta så har jag även återupptagit ett gammalt beroende.. Nämligen Buffy the vampireslayer..
Ruggit bra serie.. Den klart den bästa av alla vampyrserier.. Bättre än alla vampfilmer oxå..
Det är nog den enda serien som jag kan kolla på flera gånger utan att tröttna =)
Men nu var det nog nått år sen jag kollade sist dock..
Nu blire en kopp te å ett avsnitt till av Buffy.. Sen blir det sängen för min del =)

Kommentarer
Postat av: linn

vill äta upp angel...

2009-11-12 @ 11:10:48
Postat av: Anonym

vill äta upp angel...

2009-11-12 @ 11:11:06
Postat av: Anonym

haha, ja honom är dt absolut inget fel på =)tyvärr är han inte med så mkt i dom nya säsongerna :(

2009-11-12 @ 18:43:54
URL: http://emmaanneth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0