Underworld: rise of the lycans,Center Stage: turn it up och Vampyrer

Kollat på 3 filmer idag.. 2t som klart får fullpott i poängskalan, den andra bör inte ens nämnas så kass var den, snabbspolade igenom hela skiten av den..

Kollade iaf på Underworld rise of the lycans först.. Den var lika bra som sina föregångare =) älskar Underworld filmerna. Så himla snyggt gjorda.. Och så handlar den om vampyrer såklart =) Jag tycker inte att dom behöver nån vidare beskrivning, jag kan ändå inte göra dom rättvisa för dom är så himla bra =) Kolla på dom..
Sen kollade (läs snabbspolade igenom) jag på Vampyrer. En svensk vampyrfilm, handlar om 2 systrar som måste dricka blod för att överleva och blablabla.. Den var tråkig och löjlig.. Dom hade inte ens vampyrtänder.. Vad är meningen med att döpa en film till Vampyrer när dom inte ens ser ut som vampyrer? Dom använde kniv å stack folk i halsen för å dricka blod..
Sist men absolut inte minst kollade jag på Center Stage turn it up.. Den var oxå riktigt riktigt bra =) 1an är grymt bra med, men denna är klart bättre =) Och killen som spelar en av huvudrollerna är riktigt söt =)
Dom är så himla bra på att dansa, jag skulle så himla gärna vilja lära mig balett.. Ångrar verkligen att jag gav upp dansen, hade jag fortsatt så hade jag nog börjat lite på balett oxå =)
Får börja med det tror jag =)
En jättebra låt i filmen, Jem-24
http://www.youtube.com/watch?v=8u-Z9H9d7pw&feature=related

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0