Becoming Jane

Kollade nyss på En ung Jane Austen.
Den var riktigt riktigt bra.
Orkar inte recensera den nu (förlåt Mike)

Jag hade oxå velat leva på den tiden.. Folk verkade vara mer kära då..
Nu verkar allt bara handla om att hitta en ny hela tiden..
Det är så grymt tråkigt.. Jag vill oxå vara kär..
Eller jag kanske ska säga, jag vill vara kär i nån som inte är ett Ashole..
Finns alldelles för många asholes i världen.
Och självklart har jag nästan bara träffats med såna..

SÖKES!
Spännande trevlig kille.
Eller fuck it, enda kravet är att du inte är ett Ashole :D

Hoppas på svar...

Kommentarer
Postat av: Anonym

tror inte på att den är bra förrän jag sett den =)

men jag väntar på recensionen om jag inte hinner se den innan då =)



Lycka till!

2009-09-14 @ 23:38:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0