Djurpolisen..

Ursch, jag kollar på djurpolisen.. Det är verkligen hemskt hur folk kan skita i sina djur å misssköta dom så.. Det är nästan så man skämts för att vara människa.. Skulle vilja plåga människorna på samma sätt som dom behandlar sina djur..  Skulle vilja köra över dom med en pansarvagn..
Människor kan iaf säga ifrån men det kan inte djur.. Inte på samma sätt..
Nej ursch vad jag hatar sånadär människor.. Kan man inte ta hand om djuren så ska man inte ha dom..
Jag kan gå och må dåligt över sånt här i flera år.. Jag mins första gången jag kollade på Djurpoliserna, kunde inte kolla på det på lääänge efteråt..
Jag blir ledsen bara av att se roadkills..

Och jag vet att det inte är så bra av mej, men jag är en sån som gör så att om något är för jobbigt eller hemskt för mej att kolla på eller veta om så undviker jag det för att jag mår dåligt över det så länge.. Jag vet att det inte är rätt, jag skulle kunna hjälpa till istället.. Men jag klarar inte av att se djur må dåligt..

Så nu ska jag lägga mej i sängen å kolla på tv istället och gosa med mina råttor istället...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0