Tråååk..

Arbetsuppgiften som jag tkte verkade så rolig... SUGER!!!
Det är skitsvårt å hitta "gubbar" som passar in på dom i mitt hushåll.
Antingen så ser dom astöntigs ut eller så ser dom ut som såna idioter som tror att dom är någe..
Mina ska vara coola som vet att dom är någe :D
Hade jag kunnat rita annat än streckgubbar så hade ja målat dom själv..
Men nu så går ju inte det..

Tog ett litet avbrott i mitt gudaarbete..
Gjorde lite mat. Riktigt gott blev det =)
Tänkte ta en bild å lägga upp, men orkade inte..
Det blev ungskyckling,kokare grönsaker och currysås =)

Dagens låtar: Jay-Z&Rihanna-Run this town
&
Black Eyed Peas-I gotta feeling

Dagens STORA plus: Fått min bur såld för 500 riksdaler

Dagens minus: Idioter som inte kan lyssna

Kommentarer
Postat av: Helén

Bra att du fick buren såld! Jag har något tråkigt att meddela..... jag har ätit upp din tupp!

2009-09-18 @ 23:04:39
URL: http://www.caliber.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0