Victoria Park

Vi har läst om och arbetat lite kring Victoria Park i skolan..
Det är rätt spännande..
Jag skulle klart kunna bo där =)

Nu så ska vi göra ett eget bostandområde tillsammans hela klassen.
Började med att själva skapa ett hushåll där man ska bestämma vilka som ska ingå i familjen,
vad för jobb dom ska ha, hur gamla dom är o.s.v.

Mitt hushåll ska bestå av:
Caroline Jensen 30 år och hemmafru
David Jensen 35 år och ägare av ett mycket framgångsrikt skivbolag
Och deras barn:
Lisa 10år och Emil 1år.
Dom har även 2 katter Marilyn och Champange och en hund Mötley

Ska göra bilder av dom nu snart oxå, och även skapa personligheter åt alla =)

Dom ska bo i ett radhusområde tillsammans med 4 till hushåll.
I min grupp är det Jennifer,Linn,Max och Andreas..
Sen ska vi skapa ett samhälle tillsammans med hela klassen.
Vi ska bygga hela samhället av kartonger och allt möjligt sen med..
Det ska faktist bli riktigt roligt.

Kommentarer
Postat av: Mike

"Vi ska bygga hela samhället av kartonger"



man blir aldrig för stor för sånt...eller? =)

2009-09-16 @ 16:25:53
Postat av: Emma

Klart man inte blir =) Kartong är nog världens mest användbara sak :D

Roligt oxå =)

2009-09-16 @ 16:27:20
Postat av: Evelina

Din länkning gör mig så lycklig ska du veta ! ;)

Jag får ockkså psykbryt på msn, var tvungen att baka en kladdkaka för att lugna ner mig, så arg var jag xD Jag funderar på nån helg i oktober, vem vem en dag kanske jag bara står där utanför din dörr ;)

2009-09-16 @ 18:13:09
URL: http://gurkhyvel.blogg.se/
Postat av: Emma

Vad bra =)

haha, kom å bjussa =)

ååå, det låter bra det ;D

2009-09-16 @ 19:56:21
URL: http://emmaanneth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0